Ansökan (6)
-
-
1.1 Ansökan Brygglån pga Covid-19
Ansök om Brygglån som en följd av Covid-19.
-
1.2 Uppskovsansökan pga Covid-19
På grund av rådande situation ger Almi dig möjlighet att ansöka om uppskov på dina lån i tre (3) eller sex (6) månader. Det finns också möjlighet att ansöka om delamortering.
-
2. Jag vill bli kontaktad
Att jobba aktivt med Affärsutveckling är en nyckel till att bli framgångsrik.
Ett första steg är att du kontaktar oss! -
3. Kundkännedom
Lagen om penningtvätt ställer krav på oss att ha kundkännedom. Almi får helt enkelt inte gå in i ett avtal om vi inte kan uppnå tillräcklig kundkännedom. Detta är en tjänst för både nya kunder samt uppföljning av befintliga kunder vid kundkännedom.
-
Kundklagomål
Genom denna e-tjänst kan du lämna ett kundklagomål. Vi vill först försäkra oss om att du varit i kontakt med aktuell medarbetare eller Almi-bolag och framfört dina synpunkter.
Självskattning (1)
-
Självskattning av kundintervjuer
I den här e-tjänsten gör du en självskattning av resultatet av dina intervjuer med kunder. Syftet är att du med hjälp av frågorna ska reflektera över hur väl du känner dina kunder.